Friday 11 April 2014

Hyvästi

Hei ystavat,

Tein ruman tempun vain haipyessani. Taivas romahti niskaan taas kerran ja blogi tuntui kovin vahapatoiselta. Olen kylla ajatellut teita.

Minulle diagnosoitiin PCOS. Joulukuun virtsarakon tulehduksen jalkeen niita on tullut viela kolme. Olen juuri kuurilla viimeisimpaan. Taman tapauksen vuoksi paasen ultraukseen, koska oletettavasti jotain on vialla. Paasen myos mammografiaan, koska rinnastani tulee ruskeaa nestetta.
Oireet ovat niin pahoja, etta joudun aloittamaan uudestaan e-pillerit. Meidan taloudessa ei hetkeen tulla kuuntelemaan vauvan tuhinaa ja pikkujalkojen topsottelya.

En ollut varma, tulenko enaa takaisin, vaikka sita usein mietinkin. Minun on kuitenkin irtauduttava tasta vaaleanpunaisesta vauvamaailmasta, koska se ei kuulu minulle tahan todellisuuteen, ei nyt. Tulevaisuudesta emme tieda.
Toivon teille kaikkea kaunista ja parempaa onnea.
Mina parjaan kylla.

No comments:

Post a Comment